0 0.00 €
Vaša košarica je prazna!
Akcije Novost Posebne akcije

Opći uvjeti korištenja

.Opći uvjeti korištenja 

 

  1. Definicije 

1.1. Operater internetske trgovine je Aga24 Online, s.r.o., Veľký Harčáš 139, 94501 

 Komarac. 

1.2. Prodavač je Aga24 Online, s.r.o., Veľký Harčáš 139, 94501 Komárno. 

1.3. Dobavljač proizvoda i usluga koje nudi online trgovina www.inlea.hu je Aga24 Online, s.r.o., Veľký Harčáš 139, 94501 Komárno. 

1.4. Kupac je svaki posjetitelj internetske trgovine koji je izvršio narudžbu preko internetske trgovine. Na temelju zakona br. 102/2014, potrošač je svaka fizička osoba koja prilikom sklapanja i provedbe potrošačkog ugovora nije djelovala u okviru svoje poslovne djelatnosti, rada ili profesije. 

1.5. Internetska trgovina je računalni sustav objavljen na internetu, koji je javnosti dostupan i omogućuje naručivanje proizvoda ili usluga. 

1.6. Proizvodi ili usluge su svi proizvodi objavljeni u internetskoj trgovini. 

1.7. Narudžba preko internetske trgovine nastaje potvrđivanjem narudžbe odabirom proizvoda ili usluga od strane kupca, uz besprijekorno ispunjavanjem narudžbenice. 

1.8. Kupac u potpunosti prihvaća elektroničku komunikaciju, prvenstveno u internetskoj trgovini, e-mailu, te komunikaciju preko telefona. 

 

  1. Cijena 

2.1. Sve prikazane cijene su konačne i uključuju 25%-nog PDV-a. 

2.2. Ukoliko dođe do promjene cijene, prodavatelj je dužan obavijestiti kupca u svakom slučaju. Kupac može zatražiti promjenu svoje narudžbe na temelju važećeg cjenika, ili otkazati narudžbu ili može odustati od kupoprodajnog ugovora. 

2.3. U slučaju da su cijene netočne, prodavatelj ih ima pravo ispraviti. Ukoliko je bilo koji proizvod ili njegova cijena netočno prikazana zbog tiskarske pogreške ili netočnih podataka, prodavatelj ima pravo odustati od narudžbe. Prodavatelj obavještava kupca o storniranju narudžbe preko e-maila. 

 

  1. Predaja narudžbe 

3.1. Narudžba preko internetske trgovine nastaje potvrđivanjem narudžbe odabirom proizvoda ili usluga od strane kupca, uz besprijekorno ispunjavanje narudžbenice. Za ispravnu predaju narudžbe potrebno je ispuniti podatke te odabrati način dostave i plaćanja naručenog proizvoda ili usluge. 

  

3.2. Predajom narudžbe kupac prihvaća cijene naručenih proizvoda ili usluga, tako da narudžba stvara obvezu za potrošača. 

3.3. Kupoprodajni ugovor nastaje potvrdom narudžbe od strane prodavatelja, koja se može mijenjati, otkazati ili dopuniti samo sporazumno između kupca i prodavatelja, osim ako zakonom nije drugačije određeno. Potvrda narudžbe od strane prodavatelja je otprema proizvoda. 

3.4. Nakon izvršene narudžbe u internetskoj trgovini, kupac prima automatski generiranu e-mail poruku kojom se potvrđuje prihvaćanje narudžbe od strane internetske trgovine. Ovaj e-mail nije potvrda proizvoda na temelju stavka 3. ovog teksta. 

3.5. Predajom narudžbe kupac se obvezuje platiti cijenu naručenog proizvoda. 

3.6. U slučaju nedostatka zaliha, promjene cijene ili roka isporuke, prodavatelj obavještava kupca u svakom slučaju. Kupac može ažurirati svoju narudžbu, otkazati ili odustati od kupoprodajnog ugovora. 

3.7. Ako prodavatelj ne može isporučiti narudžbu ili samo jedan njezin dio u roku isporuke, npr. ako se proizvod ne proizvodi, nije dostupan kod proizvođača ili u vanjskom skladištu, izvršenje narudžbe je nemoguće, može stornirati narudžbu i o tome obavijestiti kupca preko e-maila. Prodavatelj ima pravo stornirati narudžbu čak i ako je kupac u narudžbi naveo pogrešne, netočne ili neprovjerljive podatke, npr. pogrešnu e-mail adresu ili broj telefona. Ukoliko je kupac već platio prema predračunu, ovaj iznos mora biti vraćen kupcu u roku od 14 dana. Ako je kupac platio iznos preko interneta bankovnom karticom, iznos mu se mora vratiti metodom plaćanja koja odgovara izvornoj transakciji ili drugom metodom plaćanja koja je prethodno dogovorena s vlasnikom kartice. 

 

  1. Uvjeti plaćanja 

4.1. Proizvode ili usluge u online trgovini je moguće platiti na sljedeće načine: 

a. plaćanje pouzećem (plaćate direktno dostavljaču prilikom preuzimanja proizvoda) 

b. plaćanje predračunom - unaprijed, proizvod će biti isporučen nakon uplate na naš bankovni račun 

c. plaćanje temeljem računa na datum, koji je naveden na računu 

d. plaćanje poklon karticom 

4.2. Poklon kartica je unaprijed uplaćeni novčani iznos, koji kupac može koristiti prilikom kupnje, pod uvjetom da ima unaprijed uplaćeni iznos. Rok valjanosti kartice je napisan na kartici. Ime na poklon kartici mora odgovarati imenu kupca. 

4.3. Načini plaćanja prikazani su u točki 6. ovih Općih uvjeta korištenja. 

 4.4. Prodavač može kupcu omogućiti sljedeće popuste: 

 a. popust za naručivanje više puta 

 b. popust na osnovu jednokratnog kupona za popust 

 4.5. Mogućnosti popusta nije možno kombinirati. 

 

  1. Uvjeti dostave 

5.1. Prodavatelj je dužan poslati proizvod kupcu u roku od 30 dana od dana narudžbe, osim ako nije drukčije dogovorio sa kupcom ili ako nije odredio duži rok isporuke proizvoda. 

5.2. Ukoliko je proizvod na skladištu, bit će isporučen u najkraćem mogućem roku. 

5.3. Proizvod s oznakom "na zalihi" isporučujemo u roku od 4-5 radnih dana. 

5.4. Ukoliko narudžba sadrži više proizvoda ili usluga, a jedan dio nije na skladištu, o tome obavještavamo kupca uz mogućnost dostave u više dijelova. 

5.5. Istovremeno s otpremom proizvoda, prodavatelj kupcu šalje račun (poreznu potvrdu), upute i druge razne dokumente o proizvodu ili usluzi koje s strane proizvođača. 

 5.6. Mjestom realizacije smatra se mjesto gdje je proizvod isporučen. 

 5.7. Prodavatelj može izvršiti dostavu kupcu na sljedeće načine: 

 a. Kurirska služba 

 b. osobno na mjestu odabranom u narudžbi 

 c. uz vlastitu dostavu od strane prodavatelja 

 5.8. Nakon obavljene kupnje u internet trgovini, korisnik će biti dio e-mail baze internet trgovine, pa će imati priliku primati informacije o novim proizvodima i akcijama. Korisnik se u bilo kojem trenutku može odjaviti iz e-mail baze klikom na poveznicu "Odjava" koja se nalazi u poruci. 

 

  1. Troškovi dostave, pakiranja i mogučnosti plaćanja 

Vidi: načini dostave 

6.1. Uvjeti plaćanja: 

a. plaćanje pouzećem 

b. plaćanje po predračunu bankovnim uplatom 

c. plaćanje bankovnom karticom 

 Paketi preko 31,5 kg - cijena dostave i rok isporuke po dogovoru 

 6.2. Prodavatelj može s Kupcem dogovoriti način dostave proizvoda ili usluga koji se razlikuje od standardnog načina dostave (gore), kao i o cijenah tih usluga. 

 6.3. Prodavatelj može Kupcu poslati odmah dostupne proizvode, a preostali dio narudžbe isporučiti naknadno u zakonskom roku, uz uvjet da Kupcu ne zaračunava dodatne troškove poštarine osim onih navedenih u ugovoru. 

 

  1. Prijenos prava vlastništva 

7.1. Pravo vlasništva prelazi s prodavatelja na kupca tek kada je plaćena cijela cijena predmeta kupoprodajnog ugovora. 

 7.2. Prodavatelj zadržava pravo, da u slučaju zahtjeva za naknadu štete od strane Kupca, preradi one proizvode ili usluge na kojima još uvijek postoji pravo vlasništva Prodavatelja, tek nakon uplate pune cijene predmeta kupoprodajnog ugovora. 

 

  1. Poništenje kupoprodajnog ugovora 

8.1. Kupac ima pravo bez naknade odustati od naručenog proizvoda ili usluge u roku do 24 sata od sklapanja kupoprodajnog ugovora, ako se radi o proizvodima koji su izrađeni po želji potrošača ili su izrađeni isključivo za jednog potrošača. 

 

  1. Pravo potrošača za vraćenje proizvoda bez opravdanja 

9.1. Na temelju zakona br. 102/2014 o zaštiti potrošača pri kupnji proizvoda i korištenju usluga, na temelju ugovora sklopljenog između udaljenih osoba ili izvan sjedišta prodavatelja te o izmjenama i dopunama zakona (u daljnjem tekstu: zakon), potrošač ima pravo na odustanak od kupoprodajnog ugovora u roku do 14 dana od preuzimanja proizvoda, temeljem sadržaja 7. i sljedećih članaka. Ako je predmet kupoprodajnog ugovora isporuka proizvoda, potrošač ima pravo odustati od ugovora i prije isporuke. 

9.2. Ukoliko potrošač želi iskoristiti ovo pravo, dužan je pismenu izjavu o odustajanju od kupovnog ugovora dostaviti najkasnije do zadnjeg dana zadanog roka na kontakt prodavatelja ili istu predati u pošti za dostavu na adresu navedenu u kontaktima najkasnije do zadnjeg dana roka. Nakon obavijesti o odustajanju, potrošač je dužan dostaviti predmet ugovora od kojeg odustaje, zajedno sa svom dokumentacijom - npr. originalni račun, upute za uporabu i druge dokumente koji se odnose na proizvod, a koje je primio uz proizvod, a najkasnije u roku od 14 dana od odustajanja - poslati ili predati osobno (čl. 10. st. 1.). Kupcima se savjetuje da izrade kopiju računa za vlastite potrebe, te da proizvod pošalju preporučenom poštom kao osiguranu pošiljku. Za odustajanje od ugovora možete koristiti sljedeći obrazac: Odustajanje od ugovora o prodaji na daljinu u koji morate unijeti minimalno podatke označene sa "*" - zvjezdicom. 

 Povratna adresa: 

Packeta International s.r.o. - HR post (NSC) 

Kod pro zpetne zasilky 

Poštanska 9 

10410 Velika Gorica 

Proizvode možete vratiti samo Poštom Hrvatske. 

  9.3. Molimo, ne šaljite predmete pouzećem, jer mi ne preuzimamo te proizvode. 

 9.4. Operater internetske trgovine je za proizvod/uslugu plaćenog iznosa, zajedno s troškovima dostave, na temelju stavka 3. članka 9. Zakona br. 102/2014, te će troškove nastale prilikom povrata proizvoda vratiti u roku od 14 dana nakon prihvaćanja izjave o odustajanju od ugovora, ali nije dužan vratiti novac prije nego što proizvod stigne natrag, odnosno dok potrošač ne dokaže da je proizvod poslan, to se ne odnosi na one, na primjer, ako prodavatelj sam predlaže preuzimanje proizvoda. 

 9.5. Trošak povrata proizvoda teraju potrošača. 

 9.6. Pravo na odstup ne odnosi se na proizvode ili usluge navedene u stavku 6. članka 7. Zakona br. 102/2014. 

 9.7. Kupca tere amortizacija nastala tijekom uporabe proizvoda, a koja prelazi iznos potreban za funkcionalnost i prepoznavanje svojstava proizvoda. 

 

  1. Prava i obveze stranaka 

10.1. Prodavatelj i Kupac su ugovorne strane. 

 10.2. Kupac je dužan: 

 a. preuzeti naručeni proizvod 

 b. platiti Prodavatelju ugovorenu cijenu proizvoda 

 c. prilikom primitka provjeriti besprijekornost ambalaže i proizvoda 

 10.3. Prodavatelj je dužan: 

 a. isporučiti proizvod kupcu u željenom stanju, količini i po dogovorenoj cijeni 

 b. zajedno s proizvodom ili uz njega, kupcu poslati svu dokumentaciju vezanu uz proizvod, kao što su račun proizvoda, reklamacijski list, upute za uporabu u kodificiranom obliku na hrvatskom jeziku. 

 

  1. Smjernice za zaštitu podataka 

11.1. Aga24 Online, s.r.o. kao operater podataka upravlja podacima o kupcima temeljem Uredbe Europskog parlamenta i Europskog vijeća (EU) br. 2016/679 o zaštiti podataka fizičkih osoba tijekom upravljanja osobnim podacima i slobodnom protoku takvih podataka te o stavljanju izvan snage smjernica 95/46/EZ, te Zakona br. 18/2018 o zaštiti osobnih podataka, te o izmjenama i dopunama pojedinih zakona. Informacije o zaštiti osobnih podataka sadržane su u politici obrade osobnih podataka koja je dostupna putem sljedeće poveznice: https://www.inlea.hr/Politika-privatnosti

 

  1. Odšteta u slučaju odbijanja prihvaćanja proizvoda 

12.1. Prodavatelj ima pravo na naknadu (na temelju stranice 420. Građanskog zakonika i sljedećih stavaka) u slučaju da je kupac naručio proizvod koji je bio ispravan, ili nije odustao od kupoprodajnog ugovora, a ujedno isti nije preuzeo od prijevoznika ili na zahtjev prodavatelja, u slučaju odabira osobnog preuzimanja, nije preuzeo proizvod u navedenom roku za preuzimanje. Time je kupac prekršio uvjete iz a) točke 10. st. temeljem kojih je kupac dužan preuzeti proizvod. 

 12.2. Pri određivanju visine naknade prodavatelj primarno uzima u obzir troškove prijevoza i troškove nastale prilikom otpreme proizvoda, troškove vezane uz pakiranje, dostavu i administraciju narudžbe, kao i sve ostale troškove koji su mu nastali u vezi s realizacijom navedenog naloga, a ujedno ima pravo naplatiti i izgubljenu dobit. 

 12.3. Prodavatelj ima pravo, da ne iskoristi pravo na naknadu ili ga iskoristiti samo djelomično. 

 

  1. Završne odredbe 

13.1. Prodavatelj zadržava pravo izmjene ovih Općih uvjeta korištenja i uvjeta reklamacije bez prethodne obavijesti kupcu. U slučaju Općih uvjeta korištenja i Reklamacijskih uvjeta za cijeli proces kupnje primjenjivat će se uvjeti koji su bili na snazi u trenutku predaje narudžbe od strane kupca, a koji su dostupni na web stranici prodavatelja. 

 13.2. Uvjeti reklamacije su dio ovih Općih uvjeta korištenja. 

 13.3. Narudžbom se smatra da je korisnik pročitao Opće uvjete korištenja i Uvjete reklamacije. 

 13.4. Ove smo uvjete stvorili tijekom projekta certificiranja internet trgovine nakupujbezpecne.sk. 

 13.5. Ovi Opći uvjeti korištenja i Reklamacijski uvjeti dostupni su kupcima u sjedištu i na internetskoj stranici tvrtke. 

  

13.6. Ukoliko potrošač nije zadovoljan načinom na koji je prodavatelj postupio po njegovom prigovoru ili ako smatra da je prodavatelj povrijedio njegova prava, ima mogućnost obratiti se prodavatelju sa zahtjevom za pravnim lijekom. Ako prodavatelj odbije zahtjev za pravni lijek ili ne odgovori u roku do 30 dana od podnošenja, potrošač ima pravo zatražiti pravni lijek na temelju stavka 12. Zakona br. 391/2015 o alternativnom rješavanju spornih pravnih situacija potrošača, te o izmjenama i dopunama pojedinih zakona, ima pravo predložiti alternativno rješenje spora. Za alternativno rješavanje pravnih sporova s operaterom internetske trgovine ima pravo birati s popisa organizacija za alternativno rješavanje sporova slovačke tržišne inspekcije (www.soi.sk) ili Ministarstva gospodarstva Slovačke Republike ( http://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-consumers/alternative-riesenie-konsprebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-konsprebitelskych-sporov-1) drugih ovlaštenih osoba, ovlaštene pravne osobe za tu svrhu, a potrošač ima pravo izabrati kojoj će se od gore navedenih organizacija obratiti za rješavanje potrošačkih pravnih sporova. Ujedno, potrošač može podnijeti prijedlog alternativnog rješenja sporne situacije na internetskoj platformi za alternativna rješenja sporne situacije koja je dostupna na: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informacije o cijeni zahtjeva možete pronaći na internetskoj stranici navedene organizacije za alternativno rješenje sporne situacije. 

 13.7. Za pravne odnose koji nisu uređeni ovim Općim uvjetima korištenja i njihovim sastavnim dijelovima (prilozi) prvenstveno se primjenjuju odredbe Zakona br. 40/1964. Zakona br. 250/2007. Zakona br. 102/2014. Zakona br. 122/2013. Zakona 22/2004 i Zakon br. 513/1991. 

 13.8. Ovi Opći uvjeti korištenja zajedno sa svojim sastavnim dijelovima vrijede od 1. veljače 2016. Godine. 

 

Reklamacijski uvjeti internetske trgovine su dio Općih uvjeta korištenja 

 

1. Moguće je reklamirati samo one proizvode, koji su kupljeni od Prodavatelja, i u vlasništvu su Kupca. 

 2. Ukoliko je kupac potrošač (fizička osoba koja ne djeluje u okviru svoje poslovne djelatnosti, radnog odnosa ili profesije), jamstvo od 24 mjeseca odnosi se na sve ponuđene proizvode, osim ako nije drugačije naznačeno na proizvodu, te primjenjuju se na Zakon o zaštiti potrošača, Građanski zakonik i ove Uvjete za reklamacije. Ukoliko je kupac naručio rabljeni proizvod i o tome je obaviješten, jamstveni rok je 12 mjeseci. Ukoliko kupac nije potrošač primjenjuju se odredbe Trgovačkog zakona, a jamstveni rok je 1 godina, i ovi uvjeti reklamacije se ne odnose na takve reklamacije. 

 3. Jamstveni rok počinje teći danom preuzimanja proizvoda, kada Kupac preuzima proizvod od transportne tvrtke, odnosno ako Kupac osobno preuzima proizvod od Prodavatelja, onda neposredno od dana preuzimanja. 

 4. Kupac je dužan podnijeti reklamaciju prodavatelju odmah po uočenoj pogrešci. 

 5. Odgovornost za pogreške ne odnosi se na sljedeće pogreške koje su rezultat korištenja: 

 a. kvar na proizvodu nastao je uslijed mehaničkog oštećenja od strane kupca 

 b. nepravilna, drugačija uporaba proizvoda od navedene u uputama za uporabu 

 c. uporaba proizvoda u uvjetima koji po vlažnosti, kemijskom i mehaničkom utjecaju ne odgovaraju specifičnom prirodnom okruženju proizvoda navedenom u uputama za uporabu 

 d. zanemarivanje njege i održavanja proizvoda 

 e. oštećenje proizvoda zbog preopterećenja 

 f. korištenje proizvoda suprotno onima navedenim u dokumentaciji, općim načelima, tehničkim propisima ili sigurnosnim propisima ili drugim kršenjima jamstva 

 6. Greške uzrokovane elementarnim nepogodama također su isključene od odgovornosti za greške. 

 7. Odgovornost za pogreške također isključuje opću amortizaciju proizvoda (ili samo pojedinih njegovih dijelova) do koje je došlo uslijed uporabe. Ne smatra se nedostatkom već očiti nedostatak koji je posljedica prirode proizvoda, vremena minimalnog životnog vijeka ili vremena uporabe koje se može ograničiti na kraće vrijeme. Na proizvodu mora biti navedeno minimalno vrijeme skladištenja, jamstveni rok, rok trajanja ili slično vremensko razdoblje, ako proizvod ima takvu oznaku. 

 8. Reklamirani proizvod potrebno je poslati na dolje navedenu adresu, ne pouzećem, ili donijeti osobno na kontakt adresu. Proizvod mora biti propisno zapakiran kako se proizvod ne bi oštetio tijekom transporta, a preporučamo da proizvod šaljete kao preporučenu pošiljku ili kao osigurano pošiljku. Uz proizvod je potrebno priložiti kopiju računa (fakture) i opis kvara ili preporučujemo da uz račun priložite ispunjen obrazac za reklamaciju.

 9. Prodavatelj potvrđuje primitak prigovora i za Kupca izdaje potvrdu o prigovoru na odgovarajućem obrascu. Datumom zahtjeva smatra se dan kada ga je Prodavatelj primio. Ukoliko hitna dostava potvrde nije moguća, ista se bez razloga za odgodu mora dostaviti odmah, a najkasnije zajedno s dokazom o obradi reklamacije. Potvrda reklamacije mora biti poslana u pisanom obliku. 

 10. Prodavatelj je dužan odmah, u složenom slučaju u roku do 3 dana odrediti način rješavanja prigovora. U opravdanim situacijama, posebice ako je potrebna složena tehnička procjena proizvoda, najkasnije u roku od 30 dana od dana reklamacije. Nakon utvrđivanja načina rješavanja prigovora, Prodavatelj prigovor rješava odmah, au opravdanim slučajevima prigovor se može riješiti i naknadno. Međutim, obrada zahtjeva ne smije trajati duže do 30 dana nakon podnošenja zahtjeva. Nakon isteka roka od 30 dana za rješavanje reklamacije, kupac ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora i dobiti povrat pune cijene proizvoda ili ima pravo zamijeniti proizvod za novi proizvod. 

 11. Prava kupca prilikom reklamacije: 

 a. u mjeri u kojoj je kvar popravljiv, Kupac ima pravo popraviti kvar bez naknade, pravodobno i na odgovarajući način 

 b. Umjesto popravka kvara, kupac može zahtijevati zamjenu proizvoda, odnosno ako je kvar nastao samo na jednom dijelu proizvoda, onda zamjenu tog dijela, pod uvjetom da to prodavatelju ne uzrokuje prevelike troškove u odnosu na cijena proizvoda ili ozbiljnost nedostatka 

c. Prodavatelj može zamijeniti proizvod novim proizvodom umjesto neispravnog proizvoda, ako to ne uzrokuje ozbiljne neugodnosti kupcu 

 d. Ukoliko se kvar ne može popraviti i onemogućuje pravilnu uporabu proizvoda, Kupac ima pravo zamijeniti proizvod ili odstupiti od ugovora. Kupac ima ovo isto pravo i ako je kvar popravljiv, ali kupac ne može ispravno koristiti predmet nakon što se nedostatak ponovno pojavi nakon popravka ili zbog velikog broja nedostataka. 

 e. u slučaju drugih nepopravljivih nedostataka, Kupac ima pravo na popust u visini cijene proizvoda 

12. Reklamacija se smatra riješenom ako je postupak reklamacije prekinut predajom, zamjenom reklamiranog proizvoda ili povratom cijene proizvoda, pisanim zahtjevom za prihvaćanje realizacije ili samo obrazloženim odbijanjem istog. O rezultatu postupka reklamacije potrošač mora biti obaviješten u zakonom pretpisanom roku. 

 13. Prilikom preuzimanja proizvoda potrebno je provjeriti da li je proizvod neoštećen, odnosno da je ambalaža besprijekorna (prema uputama prilikom preuzimanja proizvoda), jer prilikom dostave može doći do oštećenja proizvoda. Kupcima se preporučuje otvaranje i provjera proizvoda u prisustvu dostavljača. Potpisom koji dajete dostavljaču izjavljujete da je pakiranje besprijekorno. 

 14. Ovi Uvjeti reklamacije dio su Općih uvjeta korištenja te Prodavatelj zadržava pravo izmjene istih u bilo kojem trenutku bez prethodne obavijesti kupcu. 

 

Kontakt: 

Aga24 Online, s.r.o., Veľký Harčáš 139, 94501 Komárno, reklamacija@inlea.hr